dimecres, 29 d’abril del 2009

Tot va començar un Sant Jordi.


Aquesta data... aquesta data era molt especial per a mi, el meu Sant Jordi. Aquest sant Jordi ha sigut molt, molt, molt especial, i tot gràcies a tu.. Bé, reconec que també era especial perquè estrenava la meva primera obra de teatre, i volgués o no volgués aquell dia tot era especial.

Reconec que cada cop em sorprens més. No m'ho esperava, allò...
15 minuts abans d'estrenar, vaig entrar al camerino, i què em trobo? Amb una copassa de maduixes amb nata, amb veles pels voltants, pètals de roses, una gran rosa preciosa, una copa i un paper... un paper? Em vaig quedar de pedra. No podia ser que m'estigués passant allò.... era tot tan... tan... què? perfecte? Allò era tot lo que havia somiat que fes algun cop algú per mi... Però lo que més il·lusió em va fer, va ser aquell estrany paper...
Em pregunteu què ficava al paper? haha...
"No puedo ser Romeo sin mi Julieta...
¿Qué dices? ¿Quieres ser la chica que espere
bajo su balcón leyendo poesias de Neruda?
Te quiero
.Romeo.

Així que ja tenim data.
23 d'abril de 2009.
Sant Jordi.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada