divendres, 17 d’abril del 2009

M'agrada, m'encanta.. però tinc por.

Tinc por. M'agrada, m'encanta.. però tinc por. Sabia perfectament que aquest moment arribaria, que jo era la d'anar molt de pressa.. i ara.. ara? ara que tinc el que feia taaaaaant de temps que desitjava, ara em fa tot por.
Encara no estem sortint, i avui ja m'has volgut fotre els dits.. ostia puta tu.. ja sé que portem mig de rotllo gairebé 7 mesos... però en aquest plan de romàntics, quan portem? Tan sols dies, no? Doncs sí joder, per molt que m'agradi estar en aquell plan amb tu.. tinc por.
No em pots culpar per això, vida... Esque no sé que fer.. no sé com actuar... no seria el primer cop que faig alguna cosa així, això rai.. però esque no m'ho he passat gairebé, els darrers cops... I sé que amb tu serà diferent, perquè ho sé. Sé que tu no em faràs mal...
Però sis plau, encara no.... deixa'm gaudir una mica més d'aquests moments...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada