dimecres, 29 d’abril del 2009

La màgia del teatre



Quina llàstima que m'hagi fet tant de pal actualitzar tots aquestos dies enrere... uns dies dels quals han sigut els millors que he passat fins el moment.
Un dels motius, va ser que per fi vam estrenar l'obre El Somni d'una Nit d'Estiu. Tants mesos treballant, i a la fi vam estrenar.... Quina sensació més meravellosa! No els nervi previs, que a la seva forma també ho són... però acostumada a ser sempre l'espectadora, es estrany que aquest any hagi sigut la que estigui davant el públic..
Realment es genial com ens hem arribat a conèixer tots... es més, crec que ens hem conegut més en els tres dies previs a l'obra, que no pas en tots els darrers 6 mesos..
Em sembla genial que el nostre primer estreno siguè el dia de Sant Jordi. Ens va tocar estrenar primer per a 3r i 4rt. d'ESO, i reconec que no em va fer gaire gràcia.. però va estar molt bé, i crec que en el fons no vaig estar tant nerviosa, perquè certa persona, a la qual li dedicaré un espai a part després, em va fer passar tots els nervis de cop...
Bé, el dia 24, el dia de la nostre ultima funció....... ais, l'última funció, encara em fa pena dir aquesta frase.. en fi, el cas, es que pel matí va començar tot molt bé, fent un calentament divertit, i després acabant de preparar-ho tot per a 1r i 2n. Sincerant-nos....... va ser la que pitjor va sortir, em va vindre un blancazo en un dels moments mes forts de l'obra.. però bé.. coses del directe, oi?
L'hora de dinar d'aquell dia va ser bestial. Vam dinar tots junts en un parc, rient-nos, ballant, cantant, explicant acudits, fent el tonto.. crec que feia molt de temps que no em reia així..
I per la tarda, l'obra final, l'última funció, els últims nervis..... però crec que va sortir tot molt bé, oi? :)


És la màgia del teatre

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada