dimecres, 1 d’abril del 2009

Abril.

Avui és 1 d'Abril. Normalment, m'encanta aquest dia... però la veritat és que avui, no ha sigut un dia gaire bo.. Sempre m'ha agradat el canvi del fred al calor, els bons dies, l'olor de les primeres flors de la primavera, el cant dels ocells, i totes aquestes cursilades.. Però un cop més, el meu estat d'ànim va a joc amb el temps. I avui.. avui fa mal dia, si, molt mal dia, i tot i que m'encanta que plogui (bé.., m'encanta que plogui quan m'enxampa de sorpresa en mig del carrer..) avui es un dia lleig, es un dia trist, aburrit... i el pitjor, és que crec que..



"Està previst que pels pròxims dies, l'estat d'ànim de Sara Durán, sigui de núvols, pluja i fred."



Avui sento que necessito que l'Abril em doni alguna cosa més... alguna cosa que em fa falta per que surti el sol... pero quina cosa? Potser... potser una tarda asoles amb tu a casa teva?


No sé a tu...
Pero a mi em sembla una bona opció.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada