dissabte, 11 d’abril del 2009

Dolça nit..

A pesar de la puta menstruació.. quin dia, o millor dit, quina nit més gloriosa.
Van passar molts, molts contratemps, i moltes putades.. però vam aconseguir un lloc on poder anar a dormir! hahà. El que recordo de tot lo d'ahir, és que vam estar jugant al "jo mai mai" (i que tant tu com jo ens hem quedat ben sorpresos l'un de l'altre.. jaja) I quan tots anàvem amb el punt ben agafat, no sé que cony es van posar a fer els altres, però tu i jo al principi estàvem junts a estones, (estones bones, molt bones, però estones), després que estàvem tirats pel terra fent-nos petons, i jo meravellant-me per totes aquelles precioses, precioses coses que em deies.. totes aquelles coses que feia tant de temps que volia escoltar-te dir. I després, l'únic que recordo es que m'he passat la nit sobre teu tota nua de cintura cap a dalt, i ens hem estat "estimant" (però sols lo justet, que no ens hem deixat ser dolents, oi? tot i que has pogut comprovar que no sóc pas tan bona com aparento!).. i mentres passava això, per dins jo m'estava divertint moltissim, perquè sabia perfectament que tu te les estaves veient realment putes per poder controlar-te i mantenir-te a la ralla.. jaja, que n'ets de bufó, coi!
Redéu! Com m'ha agradat, aquesta nit. Tot i que ara estic amb la ressaca, i el gust a dolç de tota la sangria, que ens vam prendre ahir.. bé.. no sé si era sangria, però tenia gust a ... dolç ... Dolça, com ha sigut tota aquesta nit.
D'això.. llavors.. que me'n dius? Dilluns repetim tots dos sols a casa teva? No sé a tu, però a mi m'agrada força, aquesta idea.. :)
... Merda, encara estaré amb la regla..

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada