dijous, 23 de juliol del 2009

Tornada


Em sembla que em vaig quedar pel dia en que vaig anar a Itàlia, oi? Doncs bé, començaré des d'aquí.
Resumint resumint, el primer dia, al vaixell des de Barcelona a Gènova, en fi, suposo que podria haver anat millor, bueno, de fet, crec que tot el viatge podria haver anat molt millor, però suposo que es algo normal que 4 idiotes la liin massa sempre. Sabeu? Crec que deixaré de banda les coses dolentes. D'aquell viatge em porto molts bons records, com per exemple:

. El unir-me més a Hannah
· La experiència tan divertida d'haver-me dutxat amb ella, haha
· La experiència única de haver dormit 9 dies abraçada a Hannah
· Agafar més confiança amb més gent
· La ressaca del dia següent.. jaja
· Las xarles amb Dani
· Els Orgasmos que em preparava Elio.. I amb orgasmos vull dir Chupitos!
· Tots i cadascun dels seus missatges i trucades..
· El passar més temps amb totes les meves amigues
· La borratxera amb Dani y Pipin
· Els moments amb Xavi
· Les nits de platja
· Totes i cadascuna de les llunes de les 9 nits, foren plenes o de colors..

Itàlia ha sigut un somni per a molts de nosaltres, un somni inolvidable.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada